הצהרת נגישות

נגישות אתרים
אנו עושים ככל שבידנו על מנת להנגיש את אתר האינטרנט שלנו, ומתן שירות שיוויוני לכלל גולשינו נמצא בראש סדר העדיפות שלנו.
בין פלחי האוכלוסיה שנהנים מהנגשת האתר ניתן למנות:
• אנשים עם מוגבלויות ראייה, מבעלי עיוורון מוחלט, דרך לקויות ראייה ועיוורון צבעים וגוונים ועד למרכיבי משקפיים.
• אנשים עם מוגבלות פיזית, בעלי קשיים מוטוריים בידיים המקשים על תפעול העכבר.
• אנשים עם לקות שמיעה אשר נזקקים לכתוביות לשם צפייה בוידאו.
• אנשים עם קשיים נוספים, מכל גווני הקשת: קשיי קריאה, קשיי הבנה, לקויי למידה ועוד.
ניתן להבחין בכך שהקהל הרחב בוחר לעשות שימוש ברשת האינטרנט ובהמוניו ואתרים נגישים יסייעו בהנגשת המידע הקיים היום ברשת האינטרנט והפיכתו לנחלת הכלל.
באתר זה אנו עושים שימוש ברכיב עזר להנגשת אתרים, כזה שמסייע להנגיש על פי תקן ישראלי 5568 ברמת נגישות AA כפי שמוגדרת ב:
W3C's Web Content Accessibility Guidelines 2.0

דגשים חיוניים בעת הנגשת אתר האינטרנט:
כאשר עמלנו על הליך הנגשת האתר שמנו לב למספר סעיפים בסיסיים אשר יבטיחו את הצלחת הגדרתו כנגיש לקהל הרחב ביותר.
בעת הנגשת אתר זה הושם דגש על יישומם של הסעיפים הבאים לכל הפחות:
•התאמה לקורא מסך   •ניווט מקלדת   •חסימת הבהובים   •מונוכרום   •ניגודיות כהה   •ניגודיות בהירה   •הגדלת גופן   •הקטנת גופן   •גופן קריא   •סמן גדול לבן   •סמן גדול שחור   •הגדלה   •הדגשת קישורים   •הדגשת כותרות   •תיאור לתמונות  

סייגים לנגישות
אתר האינטרנט שלנו דינמי וכולל מערכות הזנת תוכן שונות הפועלות בשיטת WYSIWYG. עלול להיווצר מצב לפיו חלקים מסוימים בדפי תוכן דינמיים אלה כוללים רכיבים שיישומון ההנגשה לא הצליח להנגיש בצורה כוללת כך שאפשר והתערבות בקוד האתר תדרש מצדנו.
במידה ונתגלה למולכם מקרה מעין זה, נודה אם תצרו עימנו קשר וזאת בכדי שנוכל לטפל בסוגיה זו בהקדם האפשרי. נוסף על כן, ייתכן ואתרנו מציג תוכן שמקורו באתרים אחרים, כאלה שטרם הונגשו, כאשר אין ביכולתנו להיות אחראיים
על תוכן של צד ג’, אך למרות זאת נשמח לקבל הערות בנושא, לפנות אל הגורם הנוסף ולהסב תשומת ליבו לנושא.

פנייה בנושא נגישות
כל פניה בנושא נגישות, שאלות, הבהרות או הצעות אשר קשורות לאתר שלנו, ניתן לשלוח בדואר אלקטרוני ל
support@nagishnow.com
סגור

טיפולי פנים

עור יפה וחיוני הוא עור בריא ומטופל כל יום בוקר וערב.


כמו כל שרירי הגוף, גם שרירי הפנים מאבדים במשך הזמן מן הגמישות שלהם. תוסיפו לכך הרגלים רעים כגון עישון, הלחץ היום יומי של החיים והאקלים הישראלי ותקבלו מראה עייף ועור פנים יבש וחסר חיים.

טיפול פנים זה לא רק לנערות מתבגרות אשר סובלות מאקנה או נשים אשר מתבגרות ומתוסכלות מהזדקנות עור פניהן, אלא לכל אישה . כיום גם לא מעט נערים וגברים מנהלים שגרת טיפוח הכוללת טיפולי פנים. ההבדל בין מראה עייף ויבש לבין מראה רענן ובריא נעוץ בניהול שגרת טיפוח קבועה הכוללת הגעה תקופתית וסדירה לקוסמטיקאית רפואית אשר מתמחה באבחון עור הפנים והתאמת הטיפול הספציפי לכל אישה ואיש.

אני יודעת מניסיון רב (למעלה מ20 שנה) שמוצרי קוסמטיקה פעילים מתקדמים המתאימים לסוג עורנו ישיגו את התוצאות הטובות ביותר עבור עורך.


 

הטיפולים שאני מציעה במכון עובדים בצורה הבאה:


אבחון עור הפנים - אבחון המתבצע ע"י חני לרנר- קוסמטיקאית פרא רפואית בו היא תבנה לך את הטיפול המתאים והתאמת התכשירים להמשך ושמירה על עור זוהר ורענן.

ניקוי העור - נכין את העור לקראת הטיפול - שטיפה יסודית. פילינג איכותי וחדשי הפועל לחידוש העור

ניקוי עמוק - השלב בו ננקה את השחורים, נסיר שכבה מתה של עור הפנים, נעסה להחדרת החומרים היטב.

מסיכת יופי - מסיכה קרירה ונעימה שתשאיר את עור פניך רענן וזוהר לאורך זמן. הסבר על המשך טיפול בבית והתהלות נכונה עם עור הפנים. משך הטיפול בין 60-120 דק'- תלוי בסוג הטיפול.

אני מזמינה אותך לגלות איך תוכלי לשפר את מראה עור פנייך.

סוגי הטיפולים הרפואיים שלי:
טיפול פנים קלאסי

טיפול פנים קלאסי

הטיפול הבסיסי והחשוב ביותר בשגרת הטיפוח ושמירה על בריאות העור. מטרתו לנקות, לחדש ולחסן את העור מפני פגעי אורח החיים המודרני. הטיפול חשוב לכל אחד ואחת ומתאים לכל סוגי העור ובכל גיל. ככל שנתמיד על הטיפול וההגנה על העור בגיל מוקדם, כך נמנע מטיפולים מורכבים לתיקון פגעים בעתיד. ניקוי עמוק המטפל בנקבוביות וניקוי העור , פילינג לחידוש העור , עיסוי עם ויטמינים ופפטידים בהתאמה אישית לסוג העור שלך מסכה מרגיעה ועשירה בוויטמינים והעור שלך קורן מתחדש וזוהר יותר.
טיפול פנים הזנת העור

טיפול פנים הזנת העור

טיפול בויטמינים הינו טיפול פנים המשלב פילינג ייחודי המסייע לחידוש, שיקום והחייאת העור. הטיפול מתמקד בהחדרת ויטמינים בריכוז גבוה והגברת ייצור הקולגן ומתבצע תוך כדי עיסוי מהנה ומרגיע של עור הפנים. הטיפול אידיאלי לבעלי עור עייף, חסר ברק, ובעל נזקי שמש וסימני הזדקנות מתקדמים,מומלץ מאד לאנשים מעשנים. משקם ומאיץ את האנרגיה החיונית בין התאים, ניקוי Q10 פילינג ועיסוי חומצה הילרונית , ויטמין אי , ומסכה לחות ומזינה מונע ומשקם את העור היבש.
טיפול פנים אנטיאייג'ינג- הצערת העור

טיפול פנים אנטיאייג'ינג- הצערת העור

המסייע לעיכוב והאטת תהליך ההזדקנות - מומלץ כבר בגילאי 25 , וגם לאלו שעדיין לא נראו אצלם קמטוטים, כדי "להקדים תרופה למכה" ולמנוע מקמטי ההבעה להפוך לקמטים סטאטיים, ולהגן על העור הבריא והצעיר. הטיפול מתאים כמובן גם לכל אדם שעורו מגלה סימני הזדקנות ראשונים כגון מרקם לא אחיד, קמטוטים, רפיון של העור, קמטי הבעה בולטים וחוסר ברק. בנוסף אצלנו תוכלי להמשיך טיפול בבית בעזרת תכשירים מתקדמים וחדשניים בתחום
טיפול פנים אצות ים ביופלסמה:

טיפול פנים אצות ים ביופלסמה:

הקומפלקס הטיפולי משלב 5 סוגי אצות ים לחידוש ושיקום עור בוגר ומתבגר הטיפול משלב ניקוי, פילינג חומצה אזלאית וחומצה גליקולית , החדרת חומרי אנטיאוקסדנטים חומרי אנרגיה ולחות נגד הזדקנות, סרום לעידוד ושיקום תאי עור , מסכת נעורים המשפרת את תאי העור שילוב של ניחוחות נעימים חידוש והרגעת העור.
טיפול פנים למיצוק העור

טיפול פנים למיצוק העור

תחליב פנים , קרם עיניים עשיר , עיסוי עם קרם עשיר לחותי וממצק עם תמצית שמן אורז פיוז'ן 3, שמן שקדים, ויטמינים E,A ותמציות תפוחים ורימונים. תוך כדי החדרה פעילה של לחות והזנה.

חדשות ומבצעים

ן»¿
לפגישת ייעוץ ללא התחייבות מלאי פרטים או חייגי 08-9362116